>Photoshooting: Snow = Fun

>

This was the location. The castle of Heidelberg. What could go wrong?

Die Location des Shootings: Heidelberger Schloss. Da kann ja schonmal nichts schief gehen.

Ayse thought so too. We had so much fun. And also, just look at the view:

Ayse fand das auch. Und schaut euch nur mal die Aussicht an:

And now some examples of the session:

Hier ein paar Beispielfotos:

Thank you so much!
Danke für das tolle Shooting.

Advertisements

2 thoughts on “>Photoshooting: Snow = Fun

  1. >Wie immer: wundervolle Fotos. Sehr gefühlvoll, finde ich. 🙂 Ah ja, Dr.Wicked kenne ich, hab ich aber leider zu spät für mich entdeckt :/ Ich werd ihn aber auch weiterhin benutzen, denke ich, das ist einfach so ein tolles Programm. 😉 Obwohl das mit dem Text löschen total lange dauert – ich habs mal drauf angelegt und nach fünf Minuten warten hatte ich keine Lust mehr. ^^

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s