>Contarex: my new love

>

I inherited this beauty from my father. I didn’t get around to trying it out until now. Today I picked up the prints and I’ll share them with you in the next days.

Die Kamera habe ich von meinem Vater bekommen, kam aber leider bisher noch nicht dazu, sie auszuporbieren. Das hat sich jetzt geändert und ich zeig euch mal ein paar Fotos.

Early morning, cold, sun was just rising. And there was some fog. I love autumn. It’s so dramatic.

Ganz früh am morgen, während des Sonnenaufgangs im leichten Nebel. Herbst ist toll. Dramatisch irgendwie.

Advertisements

2 thoughts on “>Contarex: my new love

  1. >Aaawww… ich weiß nicht, ich bin nur so nervös, weil ich seit Jahren nichts richtiges mehr hinbekommen hab und jetzt hab ich Angst, dass ich den Anfang schaffe und dann sofort wieder hänge bleibe 😦 Aber ich werd mir die beiden Threads unter Favs speichern. Und dann jetzt meine Storyline fertig schreiben. Danke dir 🙂

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s