>Schnawwl photos

>Yesterday I met with my friend. He is acting in a play and wanted me to take photos of the rehearsal. The play will be part of the Junges Theater im Delta  of the Schnawwl Theater in Mannheim. I can’t wait to see the final result because the rehearsals were intriguing. Later we’ll meet up again to (hopefully) shoot some photos for the program flyer.

Okay, ich werd mich dran gewöhnen wieder auch auf deutsch zu posten. Also, ich hab mich gestern mit meinem Freund Mattis getroffen, der gerade beim Schnawwl in Mannheim  einen Kurs mitmacht und schauspielt und Regie führt. Ich hab also ein paar Fotos von den Proben geschossen und bin sehr gespannt aufs Endprodukt. Ich denke das wird super. Später ziehen wir zwei los und suchen nach Motiven fürs Cover vom Programmheft. Mal sehen was das Wetter spricht. Es sieht sonnig aus, ich bräuchte aber bewölkt mit Regen. 🙂
 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s